Czy Klient kupi od Ciebie, gdy zobaczy Twoją reklamę po raz pierwszy❓ Raczej NIE. Reklamy typu „Kup Pan cegłę” nie działają.
LEJEK SPRZEDAŻOWY NA FB
To etapy sprzedaży ujęte w kształcie lejka (najszerszy na górze i zwęża się w dół), do którego „wpadają” Twoi potencjalni Klienci.

ETAPY LEJKA
1. Góra lejka – zbuduj świadomość firmy.
Wzbudź zainteresowanie wartościowymi treściami – jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/usługa❓ Postaw na reklamę – aktywność dot. posta czy zasięg.
2. Środek lejka – słyszeli o Tobie❓ Zainteresuj ich ofertą ❗
Daj się poznać jeszcze bliżej. Niech Klienci wiedzą co zyskają, gdy kupią od Ciebie❓ Przedstaw szerzej swoją ofertę – prowadząc np. kampanię na ruch (więcej info na stronie www) czy pozyskiwanie kontaktów (piszą do Ciebie potencjalni Klienci, a Ty im odpowiadasz)
3. Dół lejka – sprzedaj ❗
Klient jest świadomy swojej potrzeby i zna Twoją ofertę. Do ostatniego etapu trafiają np. osoby zdecydowane na zakup. Stosuj remarketing, czyli działania reklamowe skierowane na osoby, które np.:
– klikały w Twoje materiały na FB
– były na Twojej stronie www.
Będą bardziej zainteresowani zakupem niż osoby z I etapu. Po prostu łatwiej sprzedasz osobie „wyedukowanej” niż takiej, która dopiero dowiaduje się o Tobie 😎
Cześć, to jest komentarz.
Aby zapoznać się z moderowaniem, edycją i usuwaniem komentarzy, należy odwiedzić ekran Komentarze w kokpicie.
Awatary komentujących pochodzą z Gravatara.