Szlachta nie pracuje, czyli wykluczenia w reklamie

Po co pokazywać reklamę osobie, która:

  • w ciągu ostatnich dni dokonała zakupu w Twoim e-sklepie, a Ty prowadzisz dla niego kampanię sprzedażową
  • jest już fanem strony, a nadrzędnym celem kampanii jest dotarcie do nowych użytkowników
  • w polu pracodawca ma wpisane „Szlachta nie pracuje” (szczególnie, jeśli np. sprzedajesz dobra luksusowe, nie mówiąc o poważnej literaturze 😊).

Możliwości jest naprawdę sporo. Jeśli poznamy bliżej Twoją działalność – doradzimy jakie osoby mógłbyś wykluczyć z grupy odbiorców Twojej reklamy.

wykluczenia w reklamie

Niestety wiele firm, które reklamuje się na Facebooku nie korzysta z tej opcji. Tym samym przepala 🔥 budżety na wyświetlanie użytkownikom, którzy mają mało wspólnego z ich Klientami.

Jeśli zastanawiałeś się w jaki sposób podnieść jakość grupy, do której kierujesz swój przekaz reklamowy – wypróbuj wykluczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *