Remarketing – skieruj Klienta do zakupu 🎯

Zdecydowana większość osób, które zajrzą po raz pierwszy na Twoją stronę www – nic od Ciebie nie kupi. Zwykle Klient zanim podejmie decyzję o zakupie – musi przebyć pewną drogę (lejek sprzedażowy).

Jak więc zachęcić użytkowników Facebooka do wykonania kroków, które doprowadzą do tego, że staną się Twoimi Klientami❓ Za pomocą remarketingu‼

remarketing

Dzięki niemu:

1️⃣ Pozostaniesz w kontakcie z potencjalnym Klientem – przypomnisz się mu (pamiętaj o częstotliwości reklam, żeby nie powodować zdenerwowania 😊)

2️⃣ Wyedukujesz go – niech wie jakie jego problemy rozwiążesz

3️⃣ Sprzedasz.

LEJEK SPRZEDAŻOWY

Najprostszy przykład:

1️⃣ Kierujesz użytkowników Facebooka na swoją www – w celu „edukacji” (kampania na ruch).

2️⃣ A następnie osobom, które były na Twojej stronie w ciągu ostatnich x dni – wyświetlasz reklamę, której celem jest np.:

🎯 włożenie produktu do koszyka 🛒 jeśli prowadzisz sklep (np. kampania na konwersję)

🎯 zostawienie swoich danych kontaktowych 📞 jeśli zajmujesz się usługami (np. kampania kontaktowa – formularze).

Bardziej prawdopodobne, że włoży Twój produkt do koszyka lub zostawi Ci swój numer telefonu – osoba, która jest w jakimś stopniu świadoma problemów, które rozwiążesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *