Remarketing – skieruj Klienta do zakupu 馃幆

Zdecydowana wi臋kszo艣膰 os贸b, kt贸re zajrz膮 po raz pierwszy na Twoj膮 stron臋 www – nic od Ciebie nie kupi. Zwykle Klient zanim podejmie decyzj臋 o zakupie – musi przeby膰 pewn膮 drog臋 (lejek sprzeda偶owy).

Jak wi臋c zach臋ci膰 u偶ytkownik贸w Facebooka do wykonania krok贸w, kt贸re doprowadz膮 do tego, 偶e stan膮 si臋 Twoimi Klientami鉂 Za pomoc膮 remarketingu鈥

remarketing

Dzi臋ki niemu:

1锔忊儯 Pozostaniesz w kontakcie z potencjalnym Klientem – przypomnisz si臋 mu (pami臋taj o cz臋stotliwo艣ci reklam, 偶eby nie powodowa膰 zdenerwowania 馃槉)

2锔忊儯 Wyedukujesz go – niech wie jakie jego problemy rozwi膮偶esz

3锔忊儯 Sprzedasz.

LEJEK SPRZEDA呕OWY

Najprostszy przyk艂ad:

1锔忊儯 Kierujesz u偶ytkownik贸w Facebooka na swoj膮 www – w celu 鈥瀍dukacji鈥 (kampania na ruch).

2锔忊儯 A nast臋pnie osobom, kt贸re by艂y na Twojej stronie w ci膮gu ostatnich x dni – wy艣wietlasz reklam臋, kt贸rej celem jest np.:

馃幆 w艂o偶enie produktu do koszyka 馃洅 je艣li prowadzisz sklep (np. kampania na konwersj臋)

馃幆 zostawienie swoich danych kontaktowych 馃摓 je艣li zajmujesz si臋 us艂ugami (np. kampania kontaktowa – formularze).

Bardziej prawdopodobne, 偶e w艂o偶y Tw贸j produkt do koszyka lub zostawi Ci sw贸j numer telefonu – osoba, kt贸ra jest w jakim艣 stopniu 艣wiadoma problem贸w, kt贸re rozwi膮偶esz.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *