Być może zdarzyło Ci się:
1️⃣ Zmienić reklamę na FB:
▫️ grupę docelową
▫️ kreację (grafiki/opisy)
2️⃣ lub ją wyłączyć
zbyt szybko – np. następnego dnia po wystartowaniu (ew. zaczekałeś jeszcze 2-3 dni 😊)❓

Powodem prawdopodobnie były zbyt wysokie koszty pojedynczej akcji. Jeśli tak zrobiłeś – nie dałeś reklamie żadnych szans.
WYSOKIE KOSZTY POJEDYNCZEJ AKCJI
Co może Cię skłonić do zbyt szybkich zmian❓
Np. zbyt wysoki koszt:
▫️ 1 kliknięcia, które przenosi użytkownika FB na Twoją stronę www
▫️ pozyskania danych kontaktowych (nazwisko, stanowisko, numer tel. itp.) od 1 osoby (jeśli wykonujesz usługi)
▫️ dodania 1 produktu do koszyka (e-sklepy).
FAZA UCZENIA SIĘ
Na początku kampanie są na etapie uczenia się – wówczas algorytmy FB szukają najlepszych:
▫️ odbiorców
▫️ umiejscowień
▫️ godzin emisji.
Jednak faza uczenia się ma miejsce nie tylko, gdy tworzysz nowy materiał (reklamę/zestaw reklam), ale także wtedy, gdy wprowadzasz znaczące zmiany w już istniejącym.
Zestawy reklam opuszczają fazę uczenia się, gdy tylko skuteczność ustabilizuje się (zazwyczaj po około 50 konwersjach).
Dlatego nie oceniaj zbyt szybko wyników kampanii❗ Daj jej przysłowiowy tydzień i dopiero wtedy wyciągnij wstępne wnioski 😊