Szukasz wygodnej formy kontaktu z potencjalnymi Klientami Jeśli zajmujesz się np. usługami – możesz pozyskiwać kontakty na Facebooku dzięki:
REKLAMIE KONTAKTOWEJ (DANE Z FORMULARZY).
Użytkownik widzi Twoją reklamę (np. karuzelową), a po kliknięciu w nią przenosi go do formularza kontaktowego.
Tam wpisuje np.:
imię i nazwisko
nazwę firmy/stanowisko
numer tel
możesz zadać mu także swoje pytanie

Im więcej danych będzie miał do wypełnienia – tym mniej formularzy otrzymasz. W reklamie znajduje się polityka prywatności. Na koniec pobierasz dane kontaktowe np. w pliku Excel i kontaktujesz się z zainteresowanymi
CELOWI MESSENGER.
Korzystając z celu reklamowego Wiadomości
wchodzisz w bardziej osobiste interakcje z odbiorcami (udzielasz odpowiedzi na ich pytania)
pozyskujesz kontakty.
Użytkownik po kliknięciu przycisku w reklamie ląduje w oknie Messenger, gdzie wita go komunikat powitalny Twojej firmy
Facebook optymalizuje reklamy i trafia do osób, które z największym prawdopodobieństwem:
wypełnią formularz
lub prześlą wiadomość Messengerw
zależności od tego, co ustawisz…