Handlowcy w social media

Kiedyś profile/strony zawodowo prowadzili marketingowcy, a handlowcy w swojej pracy używali:

▫️ telefonu

▫️ maila

▫️ samochodu.

Jednak za sprawą epidemiologii (ale nie tylko) przyspiesza trend, który polega pozyskiwaniu leadów z social media – także w przypadku handlowców B2B.

Dzieje się tak, gdyż:

1️⃣ Handlowcy nie mogą normalnie spotykać się z Klientami.

2️⃣ Zmienił się sposób w jaki kupujemy – zanim się spotkamy „prześwietlamy” profil handlowca na Linkedin czy stronę jego firmy na FB/Insta.

Dlatego powinieneś docierać z przekazem do Klientów na długo przed umówieniem ew. spotkania❗

social selling

SOCIAL SELLING

Budowa relacji z Klientami za pomocą mediów społecznościowych to nieunikniony kierunek, którym będą podążać także „tradycyjni” handlowcy. Najprawdopodobniej nie będą mieć wyboru.

Postępuj tak, aby to Klient szukał Ciebie:

▫️ przekaż wiedzę i wartości

▫️ daj się tu poznać bliżej

▫️ zostań „wirtualnym doradcą”

▫️ zbuduj zaufanie odbiorców.

JAKIE TREŚCI❓

1️⃣ Twórz posty grafikami (grafiki warto zlecać)

2️⃣ Udostępniaj posty innych (z krótką opinią)

3️⃣ Komentuj pod postami potencjalnych i obecnych Klientów❗

4️⃣ Odpowiadaj na pytania do Ciebie (w komentarzu/privem).

Pamiętaj, że bez punktów nr 1, 2 czy 3 – punkt nr 4 jest niemożliwy 😊

Do dzieła‼️

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *