Aukcja reklam na Facebooku – na czym polega❓

CELE UŻYTKOWNIKÓW I REKLAMODAWCÓW

Facebook wyświetlając reklamy musi wziąć pod uwagę cel:

1️⃣ Reklamodawcy – oczekujesz, iż Twoje produkty/usługi będą oferowane właściwym odbiorcom.

2️⃣ Użytkownika, który chce, aby wyświetlane oferty spełniały jego oczekiwania.

WEŹ UDZIAŁ W AUKCJI REKLAMOWEJ 😊

Aby wybrać najlepszą reklamę dla określonego użytkownika w danym momencie – Facebook stosuje aukcję reklamową.

aukcja reklamowa na Facebooku

Aby wziąć w niej udział:

1️⃣ Stwórz kampanię i opublikuj zmiany.

2️⃣ Twoje reklamy zostaną sprawdzone i zaakceptowane.

3️⃣ Dołączysz do światowej aukcji, której podmiotem są osoby wyznaczone na odbiorców reklamy.

KTO WYGRYWA

Aukcję wygrywa reklama (i zostaje wyświetlona) o najwyższej „łącznej ofercie”, na którą składa się:

1️⃣ Kwota, jaką jesteś gotowy zapłacić za uzyskanie oczekiwanego wyniku

2️⃣ Szacunkowy współczynnik działań (czy dana osoba reaguje na reklamę lub dokonuje konwersji pod jej wpływem)

3️⃣ Jakość reklamy.

W zależności od powyższych czynników możesz wyświetlać się:

▫️ częściej lub rzadziej

▫️ niższym lub wyższym kosztem

względem innych reklamodawców 😊

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *