Insta/Facebook Stories – dzisiejsze seriale

RELACJE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

oglądamy jak seriale telewizyjne:

1️⃣ Śledzimy losy swoich bohaterów – podobnie jak kiedyś włączaliśmy telewizor, aby sprawdzić co ciekawego u rodziny Carringtonów czy Lubiczów 😊

2️⃣ Zdarza się, że oglądamy codziennie na Insta/FB kilka osób (bo na tyle starcza nam czasu), które podziwiamy, są dla nas wzorem i inspirują nas do działania.

CONTENT EFEMERYCZNY

Czym się charakteryzuje❓

▫️ komunikujemy się z tymi, którzy „przyszli” (już z nami są) i lubią wchodzić w relacje

▫️ nie wyszukujemy, nie pozycjonujemy

▫️ dla użytkowników, którzy mają zbyt mało czasu na feed (jedynie przeglądają Stories i wychodzą)

▫️ poczucie lekkości – są oglądane właśnie dlatego, że znikają po 24h

▫️ na live wybaczamy dużo – więcej niż w produkcjach youtube 😊

WSKAZÓWKI
▫️ jeśli znajdziesz związek z grupą docelową stworzysz z nią właściwą relację

▫️ mów/pisz o tym co ma znaczenie dla grupy docelowej❗

▫️ naucz się kondensować wiedzę w 15 sek (myśl powinna spinać się w 4 stories – ostatni na 12 sek).

Moją inspiracją był wywiad z Sylwią Dąbrowską (teacherka.pl), który przeprowadziła Angelika Chimkowska w podcaście „Silna Marka w praktyce

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *