DOCIERAJ DO OSÓB, KTÓRE ODWIEDZIŁY TWOJĄ STRONĘ KILKA RAZY

Czy:
1️⃣ Na Twojej stronie www znajduje się Piksel Facebooka❓
2️⃣ Prowadzisz remarketing i docierasz do osób, które były na Twojej stronie

Jest do dobry sposób – o ile dbasz o jakość ruchu 😉

Jednak co w sytuacji, gdy odwiedza ją dużo przypadkowych użytkowników (masz wysoki współczynnik odrzuceń Google Analytics)❓

▫️ oddziel wówczas ruch lepszej jakości od tego słabszego
▫️ w przeciwnym wypadku Twoje reklamy będą docierać do osób, które mogą nie być zainteresowane.

REMARKETING PO CZĘSTOTLIWOŚCI
Mało reklamodawców wie, że na Facebooku da się stworzyć grupę odbiorców z użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę

więcej niż 1x:

▫️ możesz ustawić dowolną liczbę❗
▫️ np. kierujesz reklamę do osób, które były na Twojej stronie 3x w ciągu ostatnich kilkunastu dni
▫️ możesz wówczas założyć, że przeglądają Twoją ofertę 😊
▫️ a może rozważają, żeby się z Tobą skontaktować❓

Zaserwuj im grafiki i opisy, które zachęcą ich do np.:
▫️ zakupu Twojego produktu
▫️ zostawienia Ci danych kontaktowych, gdyż mogą być zainteresowani Twoją usługą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *