Czy: Na Twojej stronie www znajduje się Piksel Facebooka
Prowadzisz remarketing i docierasz do osób, które były na Twojej stronie
Jest do dobry sposób – o ile dbasz o jakość ruchu
Jednak co w sytuacji, gdy odwiedza ją dużo przypadkowych użytkowników (masz wysoki współczynnik odrzuceń Google Analytics)
oddziel wówczas ruch lepszej jakości od tego słabszego
w przeciwnym wypadku Twoje reklamy będą docierać do osób, które mogą nie być zainteresowane.

REMARKETING PO CZĘSTOTLIWOŚCI
Mało reklamodawców wie, że na Facebooku da się stworzyć grupę odbiorców z użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę
więcej niż 1x:
możesz ustawić dowolną liczbę
np. kierujesz reklamę do osób, które były na Twojej stronie 3x w ciągu ostatnich kilkunastu dni
możesz wówczas założyć, że przeglądają Twoją ofertę
a może rozważają, żeby się z Tobą skontaktować
Zaserwuj im grafiki i opisy, które zachęcą ich do np.: zakupu Twojego produktu
zostawienia Ci danych kontaktowych, gdyż mogą być zainteresowani Twoją usługą.