UCZENIE OGRANICZONE NA FACEBOOKU

Gdy z samochodem dzieje się coś nie tak – widzisz kontrolkę.

W przypadku Menedżera reklam FB taką funkcję pełni komunikat dot. ograniczonego uczenia

pojawia się gdy:
1️⃣ Tworzysz zestaw reklam (grupę odbiorców).
2️⃣ Wprowadzasz znaczące zmiany do istniejącego zestawu.

O CZYM MÓWI KOMUNIKAT
Facebook informuje Cię w ten sposób, iż:

▫️ Twój budżet nie jest wydawany efektywnie

▫️ zestaw reklam ma problemy z opuszczeniem „Fazy uczenia się

▫️ prawdopodobnie nie otrzymuje ok. 50 zdarzeń optymalizacji w tygodniu, który następuje po ostatniej większej zmianie.

Przykładowo:
Prowadzisz reklamę e-sklepu i celujesz w Zakup, a masz kilka transakcji zakupowych tygodniowo. Zacznij wówczas od celu:

▫️ Dodaj do koszyka

▫️ lub Wyświetlenie zawartości

(w zależności od statystyk Piksela).

Status ten może wyświetlić się w przypadku zbyt małej liczby odbiorców/niskiego budżetu.

Uczenie ograniczone w reklamie FB – PyRy

CO MOŻESZ ZROBIĆ❓ Np.
1️⃣ Połącz zestawy reklam/kampanie.
2️⃣ Poszerz grono odbiorców/zwiększ budżet.
3️⃣ Podnieś limit oferty lub wydatków.
4️⃣ Zmień zdarzenie optymalizacji (spróbuj zoptymalizować reklamę pod kątem zdarzenia, które występuje częściej).

STATUS AKTYWNY
Zestaw reklam zmieni status z Uczenie ograniczone ➡️ na Aktywny, gdy otrzyma 50 zdarzeń optymalizacji od momentu ostatniej znaczącej zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *