SOCIAL SELLING – NIE SOCIAL SPAMMING!

Czego NIE powinieneś robić❓

Nie przesyłaj w 1szym kontakcie na Linkedin wiadomości z ofertą❗

Są one:
▫️ irytujące
▫️ nieskuteczne.

INBOUND SALES
To pojawianie się zapytań o ofertę od osób:

▫️ których nie znasz
▫️ które trafiły do Ciebie po przeczytaniu Twojego ciekawego artykułu lub porady w mediach społecznościowych.

Jeśli Klienci wiedzą sporo o ofercie – skraca się cykl sprzedażowy

Social Selling – agencja PyRy

JAKIE TREŚCI
Na efektywność social sellingu wpływa publikowanie treści, które zachęcają do:
▫️ dyskusji
▫️ udostępniania.

BEZPIECZNA DECYZJA
W przypadku B2B chcemy decyzji:
▫️ bezpiecznej
▫️ a nie najtańszej.

Dlatego, jeśli dostarczasz wiedzę użytkownikom – jesteś bezpiecznym wyborem❗

DLACZEGO WARTO
Social selling to narzędzie do:

1️⃣ Ocieplania rozmów sprzedażowych (wartościowe relacje na platformach społecznościowych)
2️⃣ Budowania wizerunku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *