Czego NIE powinieneś robić❓
Nie przesyłaj w 1szym kontakcie na Linkedin wiadomości z ofertą❗
Są one:
▫️ irytujące
▫️ nieskuteczne.
INBOUND SALES
To pojawianie się zapytań o ofertę od osób:
▫️ których nie znasz
▫️ które trafiły do Ciebie po przeczytaniu Twojego ciekawego artykułu lub porady w mediach społecznościowych.
Jeśli Klienci wiedzą sporo o ofercie – skraca się cykl sprzedażowy❗
JAKIE TREŚCI❓
Na efektywność social sellingu wpływa publikowanie treści, które zachęcają do:
▫️ dyskusji
▫️ udostępniania.
BEZPIECZNA DECYZJA
W przypadku B2B chcemy decyzji:
▫️ bezpiecznej
▫️ a nie najtańszej.
Dlatego, jeśli dostarczasz wiedzę użytkownikom – jesteś bezpiecznym wyborem❗
DLACZEGO WARTO❓
Social selling to narzędzie do:
1️⃣ Ocieplania rozmów sprzedażowych (wartościowe relacje na platformach społecznościowych)
2️⃣ Budowania wizerunku.