WYKLUCZENIA W REKLAMIE FB

3 przykłady dlaczego warto wykluczać pewne grupy odbiorców ze swoich reklam i:

📌 NIE przepalać budżetu
📌 NIE denerwować Klientów.

PRZYKŁAD NR 1:

➡️ LEAD ADS ⬅️

Prowadzisz reklamę na formularze kontaktowe i spływają do Ciebie dane od użytkowników.

Czy wiesz, że osobom, które wypełnią formularz – nadal wyświetla się reklama, której celem jest jego wypełnienie❓

Przecież nadal spełniają Twoje kryteria 😊

WYKLUCZ
np. grupę, która kliknęła dowolny przycisk CTA w ciągu ostatnich … dni.

Wykluczenia FB



PRZYKŁAD NR 2:

➡️ REKLAMA SPRZEDAŻOWA ⬅️

Prowadzisz reklamę sprzedażową dla swojego e-sklepu.

Czy wiesz, że tym, którzy na nią zareagują, klikną i kupią – nadal będzie się ona wyświetlać❓

WYKLUCZ
grupę, która KUPIŁA w ciągu ostatnich … dni
(potrzebny Piksel FB na www)

PRZYKŁAD NR 3:

➡️ NOWE OSOBY NA WWW ⬅️

Twoim celem jest zachęcenie nowych użytkowników FB do odwiedzenia www – w tym celu prowadzisz reklamę z celem na ruch.

Kiedy osoby klikną w reklamę i wylądują na Twojej stronie – nadal będą ją widziały, a powinny zejść niżej w lejku sprzedażowym (do reklam remarketingowych).

WYKLUCZ
np. osoby, które BYŁY NA TWOIM WWW w ciągu ostatnich … dni
(potrzebny Piksel FB na www)

A Ty czy stosujesz wykluczenia w reklamie FB❓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *