WYKLUCZENIA W REKLAMIE FB

3 przyk艂ady dlaczego warto wyklucza膰 pewne grupy odbiorc贸w ze swoich reklam i:

馃搶 NIE przepala膰 bud偶etu
馃搶 NIE denerwowa膰 Klient贸w.

PRZYK艁AD NR 1:

鉃★笍 LEAD ADS 猬咃笍

Prowadzisz reklam臋 na formularze kontaktowe i sp艂ywaj膮 do Ciebie dane od u偶ytkownik贸w.

Czy wiesz, 偶e osobom, kt贸re wype艂ni膮 formularz – nadal wy艣wietla si臋 reklama, kt贸rej celem jest jego wype艂nienie鉂

Przecie偶 nadal spe艂niaj膮 Twoje kryteria 馃槉

WYKLUCZ
np. grup臋, kt贸ra klikn臋艂a dowolny przycisk CTA w ci膮gu ostatnich 鈥 dni.

Wykluczenia FB



PRZYK艁AD NR 2:

鉃★笍 REKLAMA SPRZEDA呕OWA 猬咃笍

Prowadzisz reklam臋 sprzeda偶ow膮 dla swojego e-sklepu.

Czy wiesz, 偶e tym, kt贸rzy na ni膮 zareaguj膮, klikn膮 i kupi膮 – nadal b臋dzie si臋 ona wy艣wietla膰鉂

WYKLUCZ
grup臋, kt贸ra KUPI艁A w ci膮gu ostatnich 鈥 dni
(potrzebny Piksel FB na www)

PRZYK艁AD NR 3:

鉃★笍 NOWE OSOBY NA WWW 猬咃笍

Twoim celem jest zach臋cenie nowych u偶ytkownik贸w FB do odwiedzenia www – w tym celu prowadzisz reklam臋 z celem na ruch.

Kiedy osoby klikn膮 w reklam臋 i wyl膮duj膮 na Twojej stronie – nadal b臋d膮 j膮 widzia艂y, a powinny zej艣膰 ni偶ej w lejku sprzeda偶owym (do reklam remarketingowych).

WYKLUCZ
np. osoby, kt贸re BY艁Y NA TWOIM WWW w ci膮gu ostatnich 鈥 dni
(potrzebny Piksel FB na www)

A Ty czy stosujesz wykluczenia w reklamie FB鉂

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *