WYŚWIETLENIE STRONY, A NIE KLIKNIĘCIE LINKU

Jeśli wysyłasz użytkowników FB na Twoją stronę www (kampanie z celem na Ruch) możesz analizować w Menedżerze reklam:

ile osób:
1️⃣ Kliknęło w link prowadzący do Twojej strony
2️⃣ Wyświetliło Twoją stronę.

Pod jakim kątem lepiej optymalizować reklamy❓ Oczywiście:
WYŚWIETLENIA STRONY DOCELOWEJ > KLIKNIĘCIA LINKU

gdyż:
📌 użytkownik może kliknąć link, a następnie zamknąć stronę przed jej załadowaniem
📌 wyświetlenia mają miejsce tylko wtedy, gdy ładuje się strona
📌 to zdarzenie konwersji generuje ruch o wyższej jakości niż kliknięcia linku.

Wyświetlenia, a kliknięcia – PyRy Rafał Stachlewski

PIKSEL FACEBOOKA
▫️ zainstaluj Piksel na swoim www – np. za pomocą wtyczki WordPress lub integracji partnera
▫️ skonfiguruj zdarzenia, jakie ma monitorować (np. wyświetlenie strony).

Jeśli grupa osób, którym wyświetli się Twoja strona będzie wystarczająco duża – będziesz mógł pokazać jej kolejne reklamy, które doprowadzą do zakupu/pozyskania leada (tzw. remarketing).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *