REMARKETING – skieruj Klienta do zakupu 🎯

Zwykle Klient zanim podejmie decyzję o zakupie musi przebyć pewną drogę.

Jak zachęcić użytkowników Facebooka do wykonania kroków, które doprowadzą do tego, że staną się Twoimi Klientami❓

Za pomocą remarketingu.

Dzięki niemu:
1️⃣ Pozostaniesz w kontakcie z potencjalnym Klientem – przypomnisz się mu (pamiętaj o częstotliwości reklam, żeby nie denerwować użytkowników 😊)
2️⃣ Wyedukujesz go – możesz przesłać mu, poprzez Facebook Ads, dodatkowe materiały informacyjne (tekst, video)
3️⃣ Sprzedasz.

PyRy Remarketing

LEJEK SPRZEDAŻOWY
Najprostszy przykład:
1️⃣ Kierujesz użytkowników Facebooka na swoją www – w celu „edukacji” (kampania na ruch).
2️⃣ A następnie robisz remarketing:
czyli osobom, które były na Twojej stronie w ciągu ostatnich x dni (wiemy dzięki Pikselowi FB na www) – wyświetlasz reklamę, której celem jest np.:

🎯 zostawienie swoich danych kontaktowych 📞 jeśli zajmujesz się usługami/działasz w sektorze B2B (Lead Ads – formularze kontaktowe FB)

🎯 włożenie produktu do koszyka 🛒 jeśli prowadzisz sklep (kampania na konwersję).

Bardziej prawdopodobne, że czynności te wykona osoba, która już Cię zna, gdyż była na Twojej stronie 😊

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *