KONTO REKLAMOWE: KLIENTA CZY AGENCJI❓

Konto reklamowe na Facebooku powinno należeć do:
KLIENTA❗

a nie do firmy, która prowadzi działania marketingowe.

Jednak w zależności od
▫️ agencji
▫️ freelancera
których zapytasz

– możesz spotkać się z innym podejściem tj.
część z nich pracuje na WŁASNYCH KONTACH.

Konto reklamowe – Klienta czy agencji?

3 POWODY DLACZEGO NIE AGENCJI
Dlaczego agencja/freelancer nie powinni prowadzić dla Ciebie kampanii reklamowych na Facebooku
– z kont reklamowych, które należą do nich❓

1️⃣ Prowadzenie kampanii dla wielu Klientów z jednego konta nie jest zgodne z wytycznymi Facebooka.

2️⃣ Każde konto reklamowe może mieć tylko jeden Piksel z przypisanymi do niego grupami odbiorców i zdarzeniami.

3️⃣ Działając z własnego konta – Klient będzie bezpośrednio opłacał reklamy Facebookowi – po co bawić się w refakturowanie❓ Tak robią ci, którzy budżetami Klientów próbują pompować przychody agencji.

Zdarzają się Klienci, którzy po zmianie agencji muszą walczyć z poprzednią o odzyskanie konta reklamowego

– uniknij tego i dopytaj o kwestię własności konta reklamowego FB zanim zaczniesz współpracę z agencją/freelancerem 😊

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *