FAN PAGE, POSTY SPONS., A REKLAMA

1️⃣ FAN PAGE
Pełni rolę wizerunkową („wizytówki”).

Posty dodajemy za darmo, jednak wyświetlają się małej liczbie osób – jedynie:
📌 fanom strony (małej części)
📌 tym, którzy sami wejdą na FP (wpiszą jego nazwę w wyszukiwarce).

2️⃣ POSTY SPONSOROWANE
Jeśli korzystasz z przycisku „Promuj post” – nie wykorzystujesz potencjału sprzedażowego Facebooka

– NIE korzystasz z:
🚫 celu Konwersja (wyświetl www/zakup) czy Pozyskiwanie kontaktów
🚫 Remarketingu (przypominanie się tym, którzy np. byli na Twojej stronie www/klikali w coś na Twoim FB).

Poza tym zwykle post to 1 grafika, a nie do 9 (reklama karuzelowa).

Różnice: FP, posty spons, a Facebook Ads

3️⃣ REKLAMA
Dlaczego warto zainstalować Piksel na www i pracować z Menedżerem reklam❓

A. Remarketing
Wyświetlisz reklamę użytkownikom, którzy w ciągu ostatnich x dni np.:
▫️ byli na Twoim www
▫️ klikali w coś na Twoim FB/Insta.

B. Analiza
Kontrolujesz koszty/efekty reklamy np.:
▫️ wartość zakupów w PLN (e-sklepy)
▫️ ilość wypełnionych formularzy (Lead Ads)

Widzisz ile kosztuje Cię:
▫️ 1 wyświetlenie strony
▫️ 1 zakup
▫️ pozyskanie danych kontaktowych od 1 osoby.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *