STORIES – DZISIEJSZE SERIALE

Relacje w mediach społ. oglądamy tak, jak kiedyś śledziliśmy w tv losy Carringtonów czy Lubiczów 😊

Zdarza się, że oglądamy codziennie na Insta/FB/Li kilka osób (bo na tyle starcza nam czasu).

CO WARTO WIEDZIEĆ O RELACJACH❓
📌 nie wyszukujemy, nie pozycjonujemy
📌 mówimy do tych, którzy już z nami są
📌 poczucie lekkości – są oglądane właśnie dlatego, że znikają po 24h
📌 na live wybaczamy dużo (więcej niż w produkcjach youtube)
📌️ naucz się kondensować wiedzę w 15 sek (myśl powinna spinać się w 4 stories – ostatni na 12 sek).

PyRy – format Stories

LINKEDIN STORIES
W kontekście sprzedaży B2B mówi się o sprzedaży H2H (Human to Human).

Dzięki LinkedIn stories masz okazję, aby pokazać ludzką twarz swojej marki:

📌️ zacznij robić zanim staną się powszechne
📌️ niech będą spójne z tym, co znajduje się na Twoim profilu
📌️ nie traktuj ich jako pogadanki (od tego jest live)
📌️ inspiruj do działania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *