MIKROKONWERSJE – METODA MA艁YCH KROK脫W

Gdy prowadzisz e-sklep:
 
馃搶 Twoim g艂贸wnym celem jest Zakup
馃搶 ustawiasz reklam臋 pod k膮tem tej konwersji
馃搶 mija jaki艣 czas, a w liczbie konwersji nadal „0”.
 
CO W TEJ SYTUACJI鉂
Wybierz optymalizacj臋 pod k膮tem bardziej popularnego zdarzenia:
鈻笍 Dodanie do koszyka
鈻笍 Wy艣wietlenie strony.
 
50 x W TYGODNIU
Aby zoptymalizowa膰 reklamy pod k膮tem danej konwersji – Facebook potrzebuje tygodniowo ok. 50 zdarze艅 (do fazy uczenia si臋).
 
Tzn. je艣li prowadzisz reklam臋 na Zakup, a zakup贸w w Twoim sklepie jest kilka w tyg. – system nie nauczy si臋 w艂a艣ciwie komu j膮 pokazywa膰.

PyRy – Mikrokonwersje

MA艁E KROKI
Zacznij od mniej istotnych zdarze艅, kt贸re jednak:
鈻笍 wyst臋puj膮 cz臋艣ciej
鈻笍 doprowadz膮 Ci臋 do celu 馃槉

Sprawd藕 w Mened偶erze zdarze艅 (Pixel) ile razy w ci膮gu ostatniego tyg. Klienci:
馃搶 dodali Twoje produkty do koszyka
馃搶 wy艣wietlili Twoj膮 stron臋

i prowad藕 reklamy nakierowane na te konwersje.

Zanim zabierzesz si臋 do reklam na Zakup czy Dodanie do koszyka:
鈻笍 zadbaj o ilo艣膰 os贸b, kt贸re zagl膮daj膮 na sklep
鈻笍 zbuduj baz臋 do remarketingu 馃槉

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *