MIKROKONWERSJE – METODA MAŁYCH KROKÓW

Gdy prowadzisz e-sklep:
 
📌 Twoim głównym celem jest Zakup
📌 ustawiasz reklamę pod kątem tej konwersji
📌 mija jakiś czas, a w liczbie konwersji nadal „0”.
 
CO W TEJ SYTUACJI❓
Wybierz optymalizację pod kątem bardziej popularnego zdarzenia:
▫️ Dodanie do koszyka
▫️ Wyświetlenie strony.
 
50 x W TYGODNIU
Aby zoptymalizować reklamy pod kątem danej konwersji – Facebook potrzebuje tygodniowo ok. 50 zdarzeń (do fazy uczenia się).
 
Tzn. jeśli prowadzisz reklamę na Zakup, a zakupów w Twoim sklepie jest kilka w tyg. – system nie nauczy się właściwie komu ją pokazywać.

PyRy – Mikrokonwersje

MAŁE KROKI
Zacznij od mniej istotnych zdarzeń, które jednak:
▫️ występują częściej
▫️ doprowadzą Cię do celu 😊
 
Sprawdź w Menedżerze zdarzeń (Pixel) ile razy w ciągu ostatniego tyg. Klienci:
📌 dodali Twoje produkty do koszyka
📌 wyświetlili Twoją stronę
 
i prowadź reklamy nakierowane na te konwersje.
 
Zanim zabierzesz się do reklam na Zakup czy Dodanie do koszyka:
▫️ zadbaj o ilość osób, które zaglądają na sklep
▫️ zbuduj bazę do remarketingu 😊

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *