POKAŻ REKLAMĘ TYM, KTÓRZY ODWIEDZILI TWOJĄ STRONĘ KILKA RAZY

Czy:
1️⃣ Na Twojej stronie www znajduje się Pixel FB❓
2️⃣ Wyświetlasz reklamy osobom, które na nią zajrzały❓

To dobry sposób, jednak weź pod uwagę, że pojedyncza wizyta użytkownika na stronie nie świadczy o tym, że jest zainteresowany ofertą (mógł na nią trafić przypadkowo).

Jak więc spośród wszystkich osób, które były na www – docierać do tych, którzy faktycznie mogą kupić❓

PyRy – remarketing po częstotliwości

REMARKETING PO CZĘSTOTLIWOŚCI
Na Facebooku da się stworzyć grupę odbiorców z użytkowników, którzy weszli na stronę www:

➡️ WIĘCEJ NIŻ 1x ⬅️

📌 możesz ustawić dowolną liczbę❗
📌 np. kierujesz reklamę do osób, które były na Twojej stronie 2x czy 3x w ciągu ostatnich x dni
📌 możesz założyć, że przeglądają Twoją ofertę 😊
📌 a może rozważają, żeby się z Tobą skontaktować❓

Zaserwuj im grafiki i opisy, które zachęcą ich do:
🎯 zakupu Twojego produktu
🎯 zostawienia Ci danych kontaktowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *