PIXEL FB – PRZYPOMNIJ SIĘ KLIENTOM

Chcesz pokazać swoją reklamę na:
📌 Facebooku
📌 Instagramie

osobom, które odwiedziły Twoją stronę www❓

Takie przypominanie się (➡️ remarketing ⬅️) zwiększa szanse na sprzedaż, gdyż Klient potrzebuje kilku kontaktów z marką zanim podejmie decyzję o wydaniu pieniędzy 😊

JAK GO ZDOBYĆ❓
Facebookowy Piksel:

▫️ to fragment kodu napisanego w JavaScript, który umieszczasz w kodzie swojej strony
▫️ wygenerujesz za darmo w Business Manager
▫️ możesz go zainstalować na www np. za pomocą wtyczki lub integracji partnera.

Pixel FB – PyRy

JAKIE ZDARZENIA MONITORUJE❓
Z Menedżera zdarzeń dowiesz się ile razy:

🎯 wyświetlono Twoją stronę
🎯 dodano prod. do koszyka/kupiono
🎯 wypełniono Twój formularz kontaktowy.

WSZYSTKIE ŹRÓDŁA RUCHU
Co istotne Pixel gromadzi informacje o użytkownikach FB, którzy trafią na Twoją stronę:

▫️ bezpośrednio
▫️ z social media
▫️ z Google
▫️ z mailingu itp.

Jeśli masz stronę www – jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś wykonać jest instalacja na niej Piksela. Dzięki temu zaczniesz analizować, w jaki sposób internauci zachowują się na Twojej witrynie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *