6 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW W PROWADZENIU SOCIAL MEDIA

Czego należy się wystrzegać podczas prowadzenia:
 
📌 strony FB
📌 Company Page na Linkedinie
📌 profilu firm. na Insta❓
 
1️⃣ BRAK KONCEPCJI
▫️ zbuduj strategię dla całej marki
▫️ później stwórz plan, który realizuje konkretne cele dla SM
 
2️⃣ BRAK REKLAMY
▫️ działania organiczne (bez społeczności) na FB czy Insta nie dadzą oczekiwanego rezultatu
▫️ nie publikuj komunikatów, które trafiają w próżnię

Błędy w prowadzeniu SM – PyRy

3️⃣ EGOCENTRYCZNE TREŚCI
▫️ dostarczaj wartość, która jest ważna dla odbiorcy
▫️ przestań wyłącznie się chwalić❗

4️⃣ BRAK SPÓJNYCH GRAFIK
▫️ raz zdjęcie bez logo, raz z logo, raz udostępnienie innej strony, itp. to nie jest dobry kierunek
▫️ postaw na spójny layout

5️⃣ BRAK DIALOGU Z ODBIORCĄ
▫️ reaguj szybko
▫️ odpowiadaj na wiadomości i komentarze (również mało przychylne)

6️⃣ WIARA W MAGICZNĄ MOC SPRZEDAŻOWĄ SM
▫️ social media same w sobie nic nie sprzedają❗
▫️ do wyników niezbędna jest odpowiednia jakość produktu/usługi i kanału sprzedaży, cena, reklama, społeczność, promocje cenowe itp.

Na jakie pułapki wg. Ciebie należy zwracać szczególną uwagę❓

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram