FORMULARZE KONTAKTOWE FB – CO MOŻE DENERWOWAĆ UŻYTKOWNIKA❓

To co jest plusem reklamy kontaktowej na Facebooku (Lead Ads), czyli WYGODA – może wywołać negatywne reakcje:

1️⃣ System automatycznie zaciąga dane na podst. profilu użytkownika
2️⃣ Wystarczy, że potwierdzi on poprawność danych
3️⃣ Będziesz mógł się z nim skontaktować😊

(konieczne jest zamieszczenie linku do Twojej polityki pryw.)

Lead Ads – Co denerwuje

BRAK ZROZUMIENIA – NEGATYWNE REAKCJE
Co może być przyczyną
⬆️ wysokiej liczby otwarć formularza
⬇️ niskiej liczby os., które zostawiły dane❓

Postaw się w tej sytuacji:
▫️ widzisz taką reklamę po raz 1szy
▫️ klikasz w nią i nagle wyskakują Twoje dane❗ (tel, mail, ew. miasto)
▫️ możesz pomyśleć „skąd oni to mają❓❗” i szybko zamknąć okno formularza 😊

Nie każdy rozumie:
📌 na czym polega mechanika takiej reklamy
📌 że to po prostu dane z własnego profilu 😊

CO ZROBIĆ❓
Żeby zwiększyć liczbę wypełnionych formularzy w stosunku do wszystkich otwartych

– umieść klauzulę np.:

➡️ „Kliknij, a formularz automatycznie wypełni się Twoimi danymi, dzięki czemu będę mógł do Ciebie zadzwonić” ⬅️

Po prostu wyjaśnij, że nie ma się czego bać 😊

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *