CZYM JEST OGRANICZONE UCZENIE NA FACEBOOKU?

Co zobaczysz, gdy w Twoim samochodzie dojdzie do usterki❓

Kontrolkę 🔴

W przypadku Menedżera reklam – taką funkcję pełni komunikat dot. ograniczonego uczenia 😊

O CZYM MÓWI KOMUNIKAT❓
FB informuje Cię, iż:

🚫 Twój budżet może nie być wydawany efektywnie
🚫 zestaw reklam nie zapewnił wyników, które umożliwiają wyjście z Fazy uczenia się
🚫 prawdopodobnie nie masz ok. 50 konwersji tygodniowo (minimalna ilość do nauki).

Uczenie ograniczone – PyRy

CO MOŻESZ ZROBIĆ
żeby komunikat „Ograniczone uczenie” zniknął❓
🎯 połącz zestawy reklam/kampanie
🎯 poszerz grono odbiorców/zwiększ budżet
🎯 zmień zdarzenie optymalizacji.

STATYSTYKI PIXELA
Prowadzisz reklamę dla sklepu i celujesz w Zakup❓

Jeśli zestaw reklam nie może wyjść z Fazy uczenia:
📌 zajrzyj do Menedżera zdarzeń (Pixel)
📌 sprawdź ile poszczególnych zdarzeń odnotowano w ost. 7 dniach

Jeśli masz np. KILKA TRANSAKCJI TYGODNIOWO

– zoptymalizuj reklamę pod kątem zdarzenia, które występuje częściej np.:
▫️ Dodanie do koszyka
▫️ Wyświetlenie zawartości.

Pamiętaj jednak, że zdarzają się zestawy reklam z przypisanym „Ograniczone uczenie”, których wyniki są akceptowalne 😊

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *