ZREZYGNUJ Z POSTÓW SPONSOROWANYCH❗

Pewnie wiesz, że samo publikowanie postów może nie wystarczyć do osiągnięcia rezultatów biznesowych.

Osoby, które to zrozumieją – zwykle najpierw próbują promować posty.

Jeśli również tak robisz – nie wykorzystujesz potencjału sprzedażowego Facebooka❗

➡️ USTAL CEL REKLAMY ⬅️

Świadczysz usługi❓
Pewnie zależy Ci na wypełnionych formularzach kontaktowych (po kliknięciu w taką reklamę – użytkownikowi wyświetla się formularz, w którym zostawia Ci swoje dane).

Prowadzisz e-commerce❓
Skorzystaj z reklamy, która kieruje nowych użytkowników na www, a następnie sprzedaje produkty tym, którzy byli już na stronie (tzw. remarketing) – poprzez konwersje lub sprzedaż z katalogu.

Reklamy tego typu możesz prowadzić i analizować w Menedżerze reklam😊

Zrezygnuj z postów sponsorowanych – PyRy

5️⃣ POWODÓW
Jeśli używasz przycisku „Promuj post”

NIE:
🚫 mówisz Facebookowi jasno, jakich efektów oczekujesz
🚫 masz pełnej kontroli nad grupami docelowymi
🚫 spersonalizujesz reklam
🚫 stworzysz różnych wariantów kreacji
🚫 wybierzesz umiejscowienia reklam

Co wg. Ciebie lepiej pokazywać:

➡️ post z 1 grafiką
czy
➡️ reklamę karuzelową (9 obracanych zdjęć) kierującą na sklep/do formularza❓ 😊

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *