PRACOWNIK ETATOWY, AGENCJA CZY FREELANCER

(komu powierzyć marketing❓)

Korzyści/zagrożenia każdego z tych rozwiązań:

➡️ PRACOWNIK ETATOWY ⬅️
🎯 przeznaczy na Twoją markę cały etat
🎯 może kontaktować się bezpośrednio z innymi działami firmy

🚫 ponosisz pełne koszty: pensja, podatki, ZUS, stanowisko pracy, szkolenia itp.
🚫 pracownik może pozostawać w tyle za trendami

Pracownik, agencja czy freelancer – PyRy

➡️ AGENCJA ⬅️
🎯 ponosisz jedynie koszty realizacji danego zakresu
(nie płacisz np. za prowadzenie rekrutacji czy stały rozwój kompetencji)
🎯 szeroki wachlarz usług

🚫 ograniczony czas na pracę nad Twoją marką (inni Klienci agencji)
🚫 niedostateczne zrozumienie Twojego biznesu

➡️ FREELANCER ⬅️
🎯 płacisz tylko za czas przeznaczony na rozwiązywanie Twoich problemów
🎯 elastyczność i możliwość realizacji spontanicznych działań ad hoc
🎯 korzystasz ze specjalistycznych usług w optymalnej cenie

🚫 ograniczony czas na pracę nad Twoją marką (inni Klienci freelancera)
🚫 niedostateczne zrozumienie Twojego biznesu
🚫 wąski obszar działalności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *