ZAPOMNIJ O ZASIĘGACH I WYŚWIETLENIACH WIDEO❗

Wyobraź sobie takie 2 syt.:

wchodzisz na FB i widzisz, że Twój:
📌 post widziało 100 tys. osób
📌 film został wyświetlony 50 tys. razy

Na pierwszy rzut oka te liczby mogą robić wrażenie, jednak odpowiedz sobie na pytanie czy:

1️⃣ w 1-2 sek. użytkownik zdąży zapoznać się z Twoim postem (i zrozumieć jego treść)❓
2️⃣ średni czas na jedno wyświetlenie Twojego 1-minutowego materiału video wynoszący 9 sek. to dużo czy mało❓

Niestety takie zasięgi i wyświetlenia mogą:
🚫 nic nie dać Twojej MARCE
🚫 nie podnieść Ci SPRZEDAŻY

PUBLIC RELATIONS
A co z liczbą wyświetleń artykułu, która wynosi np. 10 tys.❓

Mimo, iż liczba może wydawać się niezła – weź pod uwagę, iż:
🔥 średni czas, jaki użytkownik spędza nad artykułem może wynosić kilka sek.
🔥 scroll depth może być mniejszy niż np. 25% procent (wskaźnik informujący jak „daleko” użytkownicy zapuszczają się na www).

Zapomnij o zasięgach i wyświetleniach – PyRy

Analizując zasięgi i wyświetlenia weź pod uwagę:

➡️ CZĘSTOTLIWOŚĆ ⬅️
Zasięg wynoszący 100 tys. os. ma sens, gdy reklama zostanie wyświetlona 500-600 tys. razy w ciągu 1 m-ca. To znaczy, że 1 użytkownik w tym czasie zobaczył ją min. 5-6 razy.

Częstotliwość taka:
📌 nie powinna denerwować odbiorców
📌 powinna sprawić, że zapamiętają przekaz.

➡️ ILE OS. DOTARŁO DO KLUCZOWEJ INFORMACJI ⬅️
Sprawdź, w której sek. zawarte są kluczowe informacje np.:
📌 zalety produktu
📌 info o promocji
📌 rekomendacje od klientów

a następnie analizuj liczbę osób, które dotarły do tego fragmentu.

(przykładowo: 100 tys. wyświetleń – z czego 17% obejrzało fragment z zaletami prod., a 11% z info dot. promocji).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *