FACEBOOK – CO MOŻESZ UDOSTĘPNIĆ SWOJEJ AGENCJI❓

Niestety zdarza się, że kampanie Facebook Ads prowadzone są poprzez:
▫️ konta reklamowe
▫️ Pixele

które należą do agencji social media, a nie do Klienta.

W ten sposób dane dot. grupy użytkowników, która odwiedziła stronę www Klienta – nie należą do niego❗

Co się stanie, gdy Klient zakończy współpracę z taką agencją/freelancerem❓

Może niestety mieć problem z wykorzystaniem zebranych danych do targetowania swoich reklam w przyszłości.

Aby uniknąć problemów – prowadź reklamę wyłącznie poprzez:
🎯 WŁASNE KONTO REKLAMOWE
🎯 WŁASNY PIXEL

a następnie UDZIELAJ AGENCJI NIEZBĘDNYCH DOSTĘPÓW❗

Rozpoczynając współpracę z agencją:
1️⃣ Ustal dokładnie co będzie jej potrzebne
2️⃣ Nadaj jej w swoim Facebook Business Manager status Partnera

Dostępy dla agencji na Facebooku

JAKIE ZASOBY MOŻESZ UDOSTĘPNIĆ❓
▫️ konto reklamowe
▫️ stronę na Facebooku

a także o ile posiadasz:
▫️ konto na Instagramie
▫️ Piksel
▫️ zweryfikowaną domenę
▫️ Lead Access (w przyp. kampanii na formularze kontaktowe)
▫️ katalog prod.
▫️ aplikację.

UPRAWNIENIA DO KONTA REKLAMOWEGO
Agencja na początku współpracy może otrzymać od Ciebie:

➡️ CZĘŚCIOWY DOSTĘP
Możesz:
▫️ udostępnić jedynie raporty z wynikami
(np. celem przeprowadzenia audytu i analiz)
▫️ nadać uprawnienia do zarządzania Twoimi kampaniami (tworzenie i edytowanie reklam)

➡️ PEŁNĄ KONTROLĘ
Oprócz powyższych agencja lub freelancer może dodatkowo zarządzać Twoim kontem reklamowym tj. kontrolować jego:
▫️ ustawienia
▫️ finanse
▫️ uprawnienia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *