Czy w działaniach content marketingowych skupiasz się na tworzeniu różnych treści, a zaniedbujesz ich promocję❓
Niestety robi tak wiele osób, które prowadzą działania z zakresu content marketingu.
Być może myślisz przede wszystkim o tym, co by tu jeszcze:
– napisać
– nagrać
– wyprodukować
– zaprojektować.
Czyli skupiasz się nad tematem kolejnego: posta / artykułu / materiału video, którym podzielisz się ze światem, a jednocześnie zapominasz o jego dystrybucji😊❗
Nie powinno być tak, że długie godziny poświęcasz na stworzenie materiału, który nie trafi później do odpowiedniej grupy docelowej.
Jaki efekt przyniesie Ci opublikowanie:
– posta na Fan Page
– wpisu na blogu
– video na youtube
jeśli nie zadbasz o to, aby dotarł do odbiorców, którzy mogą od Ciebie kupić❓

➡️ DYSTRYBUCJA TREŚCI DO ODBIORCÓW
Twoim celem powinno być:
📌 stworzenie możliwie najmniejszego zasobu treści (za to jak najwyższej jakości)
📌 jak najmocniejsze wypromowanie go, aby osiągnąć efekt w postaci zapytań potencjalnych Klientów.
Jeśli chcesz uniknąć sytuacji, gdy działania nie przyniosą Ci rezultatów w postaci leadów – skup się na właściwych priorytetach tj. na prawidłowej proporcji działań KREACJA / PROMOCJA .
Zadbaj o to, aby treść którą stworzyłeś zobaczyły odpowiednie osoby – umożliwią Ci to systemy reklamowe:
– Facebooka (Instagram)
– Google (Youtube)
– Linkedina
a także np.:
🎯 portale branżowe
🎯 platformy do mailingu.
Niech przekaz, nad którym się napracowałeś nie trafia w próżnię❗😊
(źródło: Artur Jabłoński)