CONTENT MARKETING – PAMIĘTAJ O PROMOCJI

Czy w działaniach content marketingowych skupiasz się na tworzeniu różnych treści, a zaniedbujesz ich promocję❓

Niestety robi tak wiele osób, które prowadzą działania z zakresu content marketingu.

Być może myślisz przede wszystkim o tym, co by tu jeszcze:
▫️ napisać
▫️ nagrać
▫️ wyprodukować
▫️ zaprojektować.

Czyli skupiasz się nad tematem kolejnego: posta / artykułu / materiału video, którym podzielisz się ze światem, a jednocześnie zapominasz o jego dystrybucji😊❗

Nie powinno być tak, że długie godziny poświęcasz na stworzenie materiału, który nie trafi później do odpowiedniej grupy docelowej.

Jaki efekt przyniesie Ci opublikowanie:
▫️ posta na Fan Page
▫️ wpisu na blogu
▫️ video na youtube

jeśli nie zadbasz o to, aby dotarł do odbiorców, którzy mogą od Ciebie kupić❓

Content marketing – agencja PyRy

➡️ DYSTRYBUCJA TREŚCI DO ODBIORCÓW
Twoim celem powinno być:

📌 stworzenie możliwie najmniejszego zasobu treści (za to jak najwyższej jakości)
📌 jak najmocniejsze wypromowanie go, aby osiągnąć efekt w postaci zapytań potencjalnych Klientów.

Jeśli chcesz uniknąć sytuacji, gdy działania nie przyniosą Ci rezultatów w postaci leadów – skup się na właściwych priorytetach tj. na prawidłowej proporcji działań KREACJA / PROMOCJA .

Zadbaj o to, aby treść którą stworzyłeś zobaczyły odpowiednie osoby – umożliwią Ci to systemy reklamowe:
🎯 Facebooka (Instagram)
🎯 Google (Youtube)
🎯 Linkedina

a także np.:
🎯 portale branżowe
🎯 platformy do mailingu.

Niech przekaz, nad którym się napracowałeś nie trafia w próżnię❗😊

(źródło: Artur Jabłoński)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *