WYKLUCZANIE NA FACEBOOKU – DOCIERAJ DO NOWYCH OSÓB

Czy chcesz wyświetlać reklamy na Facebooku wyłącznie nowym, potencjalnym Klientom❓

➡️ ZAINTERESOWANIA ⬅️

Jeśli zależy Ci na docieraniu wyłącznie do nowych osób – sam wybór zainteresowań nie daje Ci tej pewności.

Dlaczego❓

Podobne hobby/styl życia/zawód mają zarówno Twoi OBECNI, jak i PRZYSZLI Klienci. Dlatego w grupie zainteresowanej X znajdują się osoby, które:

🎯 zupełnie Cię nie znają

🎯 znają Cię, gdyż kupili od Ciebie lub odwiedzili Twoją stronę/kliknęli w Twój profil FB/Insta.

➡️ PODOBNI ODBIORCY – LOOKALIKE ⬅️

Możesz pokazywać swoją reklamę użytkownikom podobnym do tych, którzy np.:

▫️ wypełnili Twój formularz

▫️ byli na Twojej stronie (np. kilka razy)

▫️ kupili w Twoim sklepie.

Wykluczenia – reklama Facebook

Ta opcja targetowania ma teoretyczną przewagę w postaci zwiększonej automatyki, nie jest jednak całkowicie odrębna od zainteresowań❗ Sam Facebook definiuje Lookalike jako automatyczne zainteresowania.

W przypadku grup podobnych odbiorców

🎯 nie zastanawiasz się nad tym, które zainteresowanie będzie odpowiednie

🎯 uczenie maszynowe FB zrobi to za Ciebie.

Pamiętaj, że bazowa grupa niestandardowa wlicza się do Lookalike, dlatego ją wykluczaj❗

KOGO WYKLUCZYĆ❓

Kiedy chcesz dotrzeć do NOWYCH na Facebooku – wyklucz STARYCH 😊

Ustaw reklamę tak, aby nie wyświetlała się osobom, które w ciągu ostatnich:

🚫 180 dni odwiedzili Twoje www

🚫 365 dni byli aktywni na Twoim FB/Insta.

źródło: Natalia Charzyńska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *