REKLAMA NA FACEBOOKU – SZYBKO, PRECYZYJNIE I TANIO?

Określając budżet reklamy na Facebooku – miej na uwadze 3 czynniki:
– SZEROKOŚĆ GRUPY DOCELOWEJ
BUDŻET
– CZAS

JEŚLI MASZ:

🔥 WĄSKĄ GRUPĘ DOCELOWĄ

▫️ licz się z wyższą stawką za CPM (koszt dotarcia do 1 tys. odbiorców)
lub
▫️ daj Facebookowi więcej czasu.

Pamiętaj, ze FB dokonuje optymalizacji za pomocą pieniędzy (mocniejsza licytacja) lub czasu (szukanie momentów, kiedy nie musi się tak mocno licytować).

Reklama na Facebooku – szybko, precyzyjnie i tanio?

🔥 MAŁO PIENIĘDZY

Wówczas daj Facebookowi:
▫️ szerszą grupę odbiorców
lub
▫️ więcej czasu.

Albo znajdzie tych, do których może dotrzeć taniej, albo wyczuje moment, kiedy może wyświetlić się grupie docelowej w miarę tanio.

🔥 MAŁO CZASU

▫️ licz się ze wzrostem kosztów za CPM
lub
▫️ poszerz grupę odbiorców.

W innym wypadku Facebook nie będzie miał pola do optymalizacji, a kiedy go nie ma – musi licytować się mocniej.

(źródło: Księga Adsów)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *