SOCIAL SELLING, A GENEROWANIE LEADÓW

Czy prowadzisz działania z zakresu Social Selling wyłącznie poprzez Linkedin❓

A jedyne co robisz to: zapraszanie do kontaktów, posty i komentarze❓

Jeśli tak – nie wykorzystujesz możliwości tej platformy❗

Działania Social Selling często wyglądają tak:
– dodanie contentu na Linkedin
– inni to lajkują i komentują
– pozyskujesz nowe kontakty do swojej sieci.

A następnie drapiesz się po głowie i zastanawiasz co z tym zrobić😊

Generowanie leadów na Linkedin

ŚCIEŻKA DO CELU ➡️
Aby zwiększyć szanse na konwersję z kontaktu Linkedin na leada – zaprojektuj ścieżkę, po której użytkownicy będą wykonywać kolejne kroki np.:

1️⃣ Dodanie posta
2️⃣ Call To Action: Landind Page, pobranie e-booka, www z rejestracją na webinar
3️⃣ A na końcu follow up i remarketing❗

NIE PRZEPALAJ OFERTĄ🔥
Handlowcy przyzwyczajeni są do sytuacji, że skoro mają możliwość kontaktu z os. na odpowiednim stanowisku – to mogą porozmawiać o ofercie i zbyt szybko ją przesyłają…

Wczesnego leada nie ma co palić ofertą❗

Zamiast tego podgrzej go za pomocą działań marketingowych (zaproponuj e-book/webinar).

A co z leadami, które nie są jeszcze gotowe❓
▫️ Dz. handlowy powinien na jakiś czas je zostawić
▫️ przejmuje je wtedy Dz. marketingu i wracają już podgrzane 😊

Social Selling to nie jest social spamming

(źródło: Łukasz Kosuniak)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *