Linkedin – czy chcesz pozyskiwać Klientów na tej platformie ❓ Czego nie powinieneś robić❓
Przede wszystkim: nie przesyłaj w 1szym kontakcie wiadomości z ofertą❗
Są one:
🚫 IRYTUJĄCE
🚫 NIESKUTECZNE
Zamiast social spammingu postaw na:
➡️ INBOUND MARKETING
Czyli pojawianie się zapytań o ofertę od osób i firm:
▫️ których nie znasz
▫️ które trafiły do Ciebie po przeczytaniu Twojego posta czy obejrzeniu Twojego video.
Pamiętaj: jeśli Klient zapoznał się z Twoją ofertą (np. poprzez social media) ocieplisz rozmowy i skrócisz cykl sprzedażowy 😊
JAKIE TREŚCI❓
Efekty działań na Linkedin zwiększysz, gdy będziesz publikować treści, które zachęcają do:
🎯 dyskusji
🎯 udostępniania
BEZPIECZNA DECYZJA
W przypadku B2B chcemy decyzji:
▫️ bezpiecznej
▫️ a nie najtańszej.
Dlatego, jeśli dostarczasz wiedzę użytkownikom – jesteś bezpiecznym wyborem❗
