LINKEDIN – JAK DZIAŁAĆ NA TEJ PLATFORMIE?

Linkedin – czy chcesz pozyskiwać Klientów na tej platformie ❓ Czego nie powinieneś robić❓

Przede wszystkim: nie przesyłaj w 1szym kontakcie wiadomości z ofertą❗

Są one:
🚫 IRYTUJĄCE
🚫 NIESKUTECZNE

Zamiast social spammingu postaw na:

➡️ INBOUND MARKETING
Czyli pojawianie się zapytań o ofertę od osób i firm:

▫️ których nie znasz
▫️ które trafiły do Ciebie po przeczytaniu Twojego posta czy obejrzeniu Twojego video.

Pamiętaj: jeśli Klient zapoznał się z Twoją ofertą (np. poprzez social media) ocieplisz rozmowy i skrócisz cykl sprzedażowy 😊

JAKIE TREŚCI❓
Efekty działań na Linkedin zwiększysz, gdy będziesz publikować treści, które zachęcają do:
🎯 dyskusji
🎯 udostępniania

BEZPIECZNA DECYZJA
W przypadku B2B chcemy decyzji:
▫️ bezpiecznej
▫️ a nie najtańszej.

Dlatego, jeśli dostarczasz wiedzę użytkownikom – jesteś bezpiecznym wyborem❗

Social Selling
Social Selling

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *