LEJEK SPRZEDAŻY

Lejek sprzedaży – dlaczego nie należy sprzedawać od razu❗

Czy Klient kupi od Ciebie, gdy zobaczy Twoją reklamę po raz pierwszy❓ Raczej NIE.

Reklamy typu „Kup Pan cegłę” nie działają.

Im bardziej złożony i drogi jest Twój produkt lub usługa – tym proces zakupu jest dłuższy.

Dlatego stosuj LEJEK SPREDAŻOWY

Na czym polega jego idea❓

To etapy sprzedaży, które ujęto w kształcie lejka – jest najszerszy na górze i zwęża się w dół😊

JAKIE SĄ ETAPY LEJKA❓

1️⃣ GÓRA LEJKA

▫️ Twoim zadaniem jest budowa świadomości wśród osób, które Cię nie znają

▫️ każdy użytkownik, który odwiedza Twoją stronę trafia do „lejka”

2️⃣ ŚRODEK I DÓŁ LEJKA

▫️ reklamy skierowane na osoby, które są świadome swojej potrzeby i znają Twoją ofertę

▫️ niezbędny tu jest remarketing, czyli najprościej mówiąc reklamy przypominające na os. które były już na Twoim www czy klikały w coś na Twoich kanałach social media.

Podsumowując: łatwiej sprzedasz wyedukowanemu Klientowi niż takiemu, który dopiero dowiaduje się o Tobie😊

Lejek sprzedaży
Lejek sprzedaży

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *