HANDLOWCY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Handlowcy kiedyś w swojej pracy używali:
– telefonu
– maila
– samochodu

Natomiast profile czy strony zawodowo prowadzili praktycznie wyłącznie marketingowcy.

JAKIE ZMIANY ZASZŁY❓
Na przestrzeni kilku ostatnich lat zmienił się sposób w jaki kupujemy tj.:

– Zmniejszyła się ilość spotkań osobistych (a przez jakiś czas nie było ich w ogóle)
– Znacznie częściej leady pozyskujemy z social media (robią to także handlowcy B2B)
– Zanim zaczniemy rozmawiać „prześwietlamy” profil handlowca na Linkedin czy stronę jego firmy na FB/Insta.

SOCIAL SELLING

Postępuj tak, aby to Klient szukał Ciebie:

– przekaż wiedzę i wartości

– zostań „wirtualnym doradcą”

– dzięki temu zbudujesz zaufanie odbiorców.

Jakie treści❓

– Publikuj posty z grafikami czy video (niezbędne może być wsparcie np. graficzne)

– Komentuj pod postami potencjalnych i obecnych Klientów

– Odpowiadaj na pytania (w komentarzu/privem).

Docieraj z przekazem do Klientów na długo przed umówieniem ew. spotkania 😊

Handlowcy w Social Media
Handlowcy w Social Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *