WYKLUCZENIA W REKLAMIE

3 przykłady dlaczego warto stosować wykluczenia pewnych grup odbiorców ze swoich reklam, żeby

🚫 NIE przepalać budżetu

🚫 NIE denerwować Klientów.

PRZYKŁAD NR 1:

➡️ LEAD ADS ⬅️

Wykonujesz usługi❓ Jeśli tak być może prowadzisz reklamę na formularze kontaktowe i spływają do Ciebie dane od użytkowników.

Warto wiedzieć, że osobom, które wypełnią Twój formularz – nadal wyświetla się reklama, której celem jest jego wypełnienie❗ Przecież nadal spełniają Twoje kryteria 😊

Dlatego WYKLUCZ grupę, która wypełniła formularz w ciągu ostatnich x dni.

wykluczenia w reklamie
wykluczenia w reklamie

PRZYKŁAD NR 2:

➡️ REKLAMA E-COMMERCE ⬅️

Czy sprzedajesz produkty ze swojego e-sklepu poprzez reklamę np. na Facebooku i Instagramie❓

Jeśli tak pamiętaj, że użytkownikom, którzy na nią zareagują, włożą do koszyka i kupią – nadal będzie się ona wyświetlać❗

Dlatego WYKLUCZ❗ grupę, która KUPIŁA w ciągu ostatnich x dni (do takiego wykluczenia potrzebna jest instalacja Pixela na Twoim sklepie).

PRZYKŁAD NR 3:

➡️ NOWE OSOBY NA WWW ⬅️

Czy Twoim celem jest zachęcenie nowych użytkowników do odwiedzenia strony www❓

Jeśli tak pewnie prowadzisz reklamę z celem Ruch na www.

Kiedy nowe osoby klikną w reklamę i wylądują na Twojej stronie – nadal będą widziały tą reklamę, a powinny:

▫️ zejść niżej w lejku sprzedażowym

▫️ zobaczyć kolejną, inną reklamę (remarketing).

Dlatego w kampaniach na nowe osoby WYKLUCZ❗ użytkowników, którzy BYLI NA TWOIM WWW w ciągu ostatnich x dni (do takiego wykluczenia potrzebny jest Pixel na Twojej stronie www).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *