3 przykłady dlaczego warto wykluczać pewne grupy odbiorców ze swoich reklam i:
📌 NIE przepalać budżetu
📌 NIE denerwować Klientów.
PRZYKŁAD NR 1:
➡️ LEAD ADS ⬅️
Prowadzisz reklamę na formularze kontaktowe i spływają do Ciebie dane od użytkowników.
Czy wiesz, że osobom, które wypełnią formularz – nadal wyświetla się reklama, której celem jest jego wypełnienie❓
Przecież nadal spełniają Twoje kryteria 😊
WYKLUCZ❗
np. grupę, która kliknęła dowolny przycisk CTA w ciągu ostatnich … dni.
PRZYKŁAD NR 2:
➡️ REKLAMA SPRZEDAŻOWA ⬅️
Prowadzisz reklamę sprzedażową dla swojego e-sklepu.
Czy wiesz, że tym, którzy na nią zareagują, klikną i kupią – nadal będzie się ona wyświetlać❓
WYKLUCZ❗
grupę, która KUPIŁA w ciągu ostatnich … dni
(potrzebny Piksel FB na www)
PRZYKŁAD NR 3:
➡️ NOWE OSOBY NA WWW ⬅️
Twoim celem jest zachęcenie nowych użytkowników FB do odwiedzenia www – w tym celu prowadzisz reklamę z celem na ruch.
Kiedy osoby klikną w reklamę i wylądują na Twojej stronie – nadal będą ją widziały, a powinny zejść niżej w lejku sprzedażowym (do reklam remarketingowych).
WYKLUCZ❗
np. osoby, które BYŁY NA TWOIM WWW w ciągu ostatnich … dni
(potrzebny Piksel FB na www)
A Ty czy stosujesz wykluczenia w reklamie FB❓