Remarketing – jakie możliwości daje ta forma reklamy ❓
Dzięki niemu możesz pokazywać swoje reklamy na:
📌 Facebooku
📌 Instagramie
osobom, które odwiedziły Twoją stronę www, np. w ciągu ostatnich 30 dni.
Takie przypominanie się, czyli remarketing:
▫️ zwiększa szanse na otrzymanie kontaktu/zakup
▫️ jest niezbędny, gdyż Klient zanim kupi potrzebuje kilku kontaktów z marką.
➡️ PIXEL FACEBOOKA ⬅️
Jeśli chcesz prowadzić remarketing na Facebooku i Instagramie zainstaluj na swojej stronie www – tzw. Pixel.
Co warto o nim wiedzieć❓
– to fragment kodu
– wygenerujesz go za darmo w Business Manager
– a następnie instalujesz na www – za pomocą wtyczki na WordPress lub integracji z platformą, na której masz stronę.
PODSUMOWANIE…
Dzięki remarketingowi:
1. Pozostaniesz w kontakcie z potencjalnym Klientem – przypomnisz się mu
2. Wyedukujesz go kolejnymi tekstami, grafikami czy video
3. a na końcu Sprzedasz.
Oczywiście pamiętaj, aby kontrolować częstotliwość reklam, żeby nie denerwować użytkowników 😊
