Zdecydowana większość osób, które zajrzą po raz pierwszy na Twoją stronę www – nic od Ciebie nie kupi. Zwykle Klient zanim podejmie decyzję o zakupie – musi przebyć pewną drogę (lejek sprzedażowy).
Jak więc zachęcić użytkowników Facebooka do wykonania kroków, które doprowadzą do tego, że staną się Twoimi Klientami Za pomocą remarketingu

Dzięki niemu:
Pozostaniesz w kontakcie z potencjalnym Klientem – przypomnisz się mu (pamiętaj o częstotliwości reklam, żeby nie powodować zdenerwowania
)
Wyedukujesz go – niech wie jakie jego problemy rozwiążesz
Sprzedasz.
LEJEK SPRZEDAŻOWY
Najprostszy przykład:
Kierujesz użytkowników Facebooka na swoją www – w celu „edukacji” (kampania na ruch).
A następnie osobom, które były na Twojej stronie w ciągu ostatnich x dni – wyświetlasz reklamę, której celem jest np.:
włożenie produktu do koszyka
jeśli prowadzisz sklep (np. kampania na konwersję)
zostawienie swoich danych kontaktowych
jeśli zajmujesz się usługami (np. kampania kontaktowa – formularze).
Bardziej prawdopodobne, że włoży Twój produkt do koszyka lub zostawi Ci swój numer telefonu – osoba, która jest w jakimś stopniu świadoma problemów, które rozwiążesz.