CELE UŻYTKOWNIKÓW I REKLAMODAWCÓW
Facebook wyświetlając reklamy musi wziąć pod uwagę cel:
1️⃣ Reklamodawcy – oczekujesz, iż Twoje produkty/usługi będą oferowane właściwym odbiorcom.
2️⃣ Użytkownika, który chce, aby wyświetlane oferty spełniały jego oczekiwania.
WEŹ UDZIAŁ W AUKCJI REKLAMOWEJ 😊
Aby wybrać najlepszą reklamę dla określonego użytkownika w danym momencie – Facebook stosuje aukcję reklamową.

Aby wziąć w niej udział:
1️⃣ Stwórz kampanię i opublikuj zmiany.
2️⃣ Twoje reklamy zostaną sprawdzone i zaakceptowane.
3️⃣ Dołączysz do światowej aukcji, której podmiotem są osoby wyznaczone na odbiorców reklamy.
KTO WYGRYWA❓
Aukcję wygrywa reklama (i zostaje wyświetlona) o najwyższej „łącznej ofercie”, na którą składa się:
1️⃣ Kwota, jaką jesteś gotowy zapłacić za uzyskanie oczekiwanego wyniku
2️⃣ Szacunkowy współczynnik działań (czy dana osoba reaguje na reklamę lub dokonuje konwersji pod jej wpływem)
3️⃣ Jakość reklamy.
W zależności od powyższych czynników możesz wyświetlać się:
▫️ częściej lub rzadziej
▫️ niższym lub wyższym kosztem
względem innych reklamodawców 😊